Åh vad jag älskar Fondue


Åh vad Fonue är gott! Min absoluta favvo restaurang för fondue är Boden som ligger på Vanadisvägen i Vasastan.
Där är jag, min familj och mina vänner ständiga gäster under vinterhalvåret. Men nu på sommaren så känns det lite trist att sitta inne. Så då passar det persfekt att ha fondue kväll ute på landet
.

Vi skickde ner, oxfilé, fläskfilé, blomkål & broccoli. Till detta en herrans massa såser och god sallad!
Ni som aldrig ätit fondue förr MÅSTE testa! Toppen för magen:-) då allt blir kokt.....
Välj antingen att koka i olja eller buljong för ett nyttigare alternativ. Googla för olika goda receptförslag.

Kommentarer
Postat av: abosco

Gud vad gott det ser ut!

2008-08-06 @ 09:09:28
URL: http://abosco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0