Glöm inte mellanmålen

Mitt absoluta favvomellanmål eller frukost just nu är som ni kanske tidigare sett yoghurt/verum hälsofil med olika frukter, bär och nötter.

Dessa är fullproppade med vitaminer, antioxidanter och nyttiga fetter, som gör dig pigg och fräsch!
När man väl börjar göra dessa till frukost så kan man inte sluta, inte jag i alla fall.
Jag längtar till frukosten varje morgon och har man problem att äta något tidigt på morgonen
som jag vet att många av mina vänner har så tror jag att detta kan vara en bra början.


Här kommer två till att inspireras utav:


Hallon och granatäpple i botten, verum hälsofil över och på toppen passionsfrukt,
möjligtvis oxå nötter om man vill det:-)





Blåbär i botten, verum/yoghurt över, skivad banan och björnabär på toppen tillsammans
med lite ringlad honung, blandade nötter och Gojibär.


Kommentarer
Postat av: troll

ser gudomligt gott ut :)

2008-08-16 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0