Varit Magsjuk och sjukt stressad, so sorry loves!

Jag är så ledsen att min uppdatering varit sjukt dålig den senaste tiden. Jag lovar att bättra mig och återkomma med härlig mat och annat smått och gott! Saknat bloggen som bara den. Den är liksom som terapi för mig, I Love it!!! Men har som sagt mått lite dåligt i kistan och då är ju inte mat det första man tänker på;-)

I morgon åker vi till landet över helgen, då ska jag passa på att uppdatera med både gammalt &  nytt:-)


BRÖLLOP I PARIS
Nästa vecka på Onsdag åker jag, mina favo girls och min älskling till Paris, Kärlekens stad, för bröllop. Min Bästa vän L gifter sig med en toppenfrasse:-) Ska bli jordens roligaste bröllop och jag vet att jag kommer gråta ihjäl mig för L kommer vara sååå vacker och de kommer vara så fina tillsammans. Sedan åker vi vidare ner till Rivieran (Cannes) en vecka med girlsen och älskling, stackars älskling, hahaha, han får då stå ut med allt tjejsnack...Fast jag tror han riktigt gillar det!! Vem skulle inte gilla att vara i Cannes med fyra råheta tjejer! ;-)

Jag kommer absolut uppdatera er om all fransk härlig mat jag hoppas få uppleva mm..Fast uppdateringen blir när jag kommer hem..


God natt,


Ha det så bra så länge!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0