Dagens mattips



Morgonsallad: Kallskuren kalkon, gurka, avokado, melon, keso med blanade frön.
En Aloe Vera shot och rött te från Kahls, storsäljaren fältans blandning eller nåt liknande tror jag den heter...



Lunch på Café muffins på Artillerigatan, åt en hälsotallrik, tyvärr ingen bild:-(



Middag


Det blev lite av varje från kylen, eftersom midsommar närmar sig och vi åker till landet
snart så ville jag inte handla hem för mycket i onödan....Hatar att behöva slänga mat:-(

Varm sallad: Kallskuren kalkon, avokado, scrambled eggs mixat med blandade frön, därav färgen..
Stek salladen (spenat, röd mangosallad, machesallad) på låg värme bara så den blir mjuk, likaså med cocktailtomaterna, det blir gott och mildare för magen.
Keso och toppa med gula russin om du gillar det....jag gör det för att det dämpar sötsuget efter middagen plus att jag tycker att det blir gott! Glöm inte olivolja och goda kryddor :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0