Möhippa

I torsdags så hade vi möhippa för en av mina abslout bästa tjejkompisar:-) Möhippan blev jättelyckad och L var så nöjd.

Det började med att vi träffades ute på äventyrsbanan i Ålta (nacka). Eftersom L är lite av en äventyrare så tyckte vi att det kändes som en kul aktivitet att testa.

Att jag är höjdrädd var något som jag såg som en utmaning....Jag visste att L skulle klara det och tänkte att klarar hon det så måste jag oxå göra det;-)



Vår vän A som är på väg upp mot toppen...




Den här övningen var helt klart den absolut svåraste...Psykiskt!
När man kom upp så skulle man ställa sig upp på stocken och gå över den och sedan hoppa ut för att bli firad ner.

Man var såklart säkrad, men just att man inte hade nåt stöd gjorde att man kände sig helt oskyddad, jag drabbades av riktig panikattack där uppe!!! Jag trodde typ att jag skulle dö tre gånger under den tid jag tog mig över stocken.

L var jätteduktig men liksom jag drabbades hon oxå av panik innan hon tog de första stegen. S, L´s syster såg
däremot ut som att hon var född på stocken:-)

Detta var en av tre grenar som vi gjorde. Detta var absolut en av de ballaste saker jag gjort och jag måste säga att jag känner mig så stolt att jag klarade det trots min höjdskräck och av alla vi som var med så var det ingen som banga ur.
Det är Starkt!




16 m över marken. I vänster hörn intill trädet står L och tvekar innan hon ger sig ut..



Efter detta åkte vi hem....Middag hemma hos mig efter dusch mm..


TAPAS massa gott för hungriga girls, L och G som inte var med på äventyrsbanan
hade börjat förbereda maten tills vi kom hem, sååå bra!



Tapas med kalkonrullar, cocktailtomater, mozzarella och basilica, kalkonköttbullar,
kalkonkorvar mm, stor sallad med massa gott i.
Brieost, soltorkade tomater, oliver
Renée Voltaire Furikake (Japansk kryddblandning) passar till kött, fisk, kyckling mm.






Min tallirik, ser lite rörig ut, sorry, men sjukt gott!!



Efterrätt, lite gott & blandat...


Tack för en supertrevlig kväll girlisar!:-)







Kommentarer
Postat av: L

ETT JATTE STORT TACK FOR EN UNDERBAR MOHIPPA. JAG AR SJUKT STOLT OVER ATT HA DIG SOM VAN !!! DU AR BAST.



EN JATTE TACK FOR EN UNDERBAR DAG MED MASSA UTMANINGAR, GOD MAT, DRICKA, SALLSKAP!



ALSKAR DIG



PUSSS



L

2008-06-28 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0