Onsdag

Regn........blääää, inge roligt alls nu när man blivit bortskämd med fantastiskt väder de senaste veckorna..

Jag och I hade en lunchdate idag med M på Café Foam som är ett av mina favorit Cafeer på Östermalm.
Där finns nämligen en av stans bästa sallader:-) Kycklingfestostsalladen som alla älskar!


I dag bröt jag mitt mönster och tog en dagens istället. Det var sjukt god oxå men Kycklingfeta är snäppet värre.



CAFÈ FOAM


Café Foam ligger på Karlavägen på Östermalm.


DAGENS

Dagens, Orientaliska biffar med sallad, yoghurt m mynta mm. Väldigt gott!
Plus för bra service, med krånglig gäst;-) Tack snälla för extra salladen!

DAGENS ****


KYCKLINGFETA

I & M tog Kycklingfetaostsalladen, med bulgur, fetaostkräm, champs, paprika, tomater, soltorkade tomater,
ruccolam och grymt god soyadressing.

KYCKLINGFETA *****




ONSDAG KVÄLL
Ikväll var vi hemma hos våra vänner J& F på middag
.
Min söta söta guddotter S har växt sååååå mycket:-)
Och lilla S är ett riktigt yrväder!

Detta bjöds till middag, mums!


Kycklingfilé med bladsallad, gurka och tomat, mixad sesam, frön och Limeyoghurt.

Detta gjorde ni bra! Tack för en jättetrevlig kväll! Älskar era Mateustallrikar:-)


Det var allt från idag
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0