Pores No More


Pröva denna produkt från Dr Brandt, jag tycker att den är helt underbar!

Finns att köpa på Sephora så passa på nu i sommar om ni är utomlands.
Nån som vet om märket säljs här i sverige? Jag inhandlade min i NY.

Vad är den bra för:
Absorberar olja, minimerar porerna, ger ett lent och jämnt utseende.
Förebygger framtida finnar mm....Passar både killar och tjejer...(tror jag..?! känns som det i alla fall:-)
Urskön att ta på huden. Använd under makeup eller för sig.

Läs mer om Dr.Brandts produkter på Sephora, www.sephora.com

Kommentarer
Postat av: abosco

Hej gulle, Dr. Brandt finns på Åhléns City, på Parelle i Fältan och på NK (tror jag)!

2008-06-18 @ 08:47:07
URL: http://abosco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0