BEACH 2008

Beach 2008

Panik!! Snart är sommaren här och jag är inte redo...Jag har sakta påbörjat min resa mot en mer slimmad look, genom bra kosthållning och träning så kan det lyckas men tiden går alldeless för snabbt.

Jag har tidigare kört GI och gick faktiskt ner i vikt då....men det var då...nu är nu och det är dax att köra stenhårt.
Jag älskar att laga mat och är den nyttiga personen varför jag bestämt mig för att skapa denna blogg och dela med mig av mina recept mm. Det kommer bli lite GI style, då det inte helt är GI hela vägen utan mer en tolkning av det.

Så va gärna med och kör med mig. Jag börjar på måndag den 5e maj så häng med!! Hahaha, det där lät alldeless för käckt!!

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte fråga dig ifall du har varit med om blogg-mobbning någon gång? Vore snällt om du ville svara. :)

2008-05-03 @ 20:41:11
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Olli

Ha en super bra kväll & en fortsatt trevlig helg!

2008-05-03 @ 20:50:05
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0