Dax att dra upp rullgardinen



Gomorron!
Idag är det sista dagen i skärgården denna vecka och jag måste säga att det varit helt underbart skönt med långsemester. Jag har kommit igång med bloggen vilket jag aldrig hade gjort ifall jag stannat hemma i stan så det känns väldigt kul.

Att få vakna upp till strålande sol, spegelblankt vatten och fåglar som sjunger, kan det bli bättre!

Jag har problem med min mobil....har krånglat med mig hela helgen, ska lägga in massa matbilder och lovar att det finns klart till im för då köööööör vi:-) Beach 2008, eller ska jag säga midsommar 2008, och vänners bröllop 2008, det finns så mycket  man måste komma i form till...

Kommentarer
Postat av: mingla

gomorron, gomorron :). Vad händer en Söndag som denna då :) ?

2008-05-04 @ 09:21:26
URL: http://www.heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0