Detta bjöd jag mina kollegor på lunch idag

Lunch med kollgorna:-)

image38


Mums tyckte dem :-)

Det blev lite rester från gårdagens grönsaker i ugn. Ett kokt ägg (mättar), avokado, strimlor av kalkon
och bresaola, nötter, soltorkade tomater, basilika, mixsallad, fetaost och god dressing. Te och kaffe efteråt
och så en Kiwi vardera:-)


Mättande och jätte gott!


Min frukost:

Glömde bort att berätta att jag åt en jättegod frukost nere på Motorklubben vid början av min promenad ut på djurgården, ( fick inte äta hemma i morse) Nytt är att de har lunchlådor, eller så har jag inte sett dem tidigare...Men GI vänliga var de iallafall, bra tycker jag! Måste dock förvarna att det är ganska dyrt!

Men är man hungrig så är man :-) Tyvärr tog jag ingen bild, sorry!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

det där såg riktigt gott ut! =)

2008-05-08 @ 20:25:37
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: S

Snygg blogg du har! Fin design och så.. =)

Ha det bra

//S

2008-05-08 @ 20:28:11
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0