Forma din egen framtid med lite hjälp...

En daglig påminnelse om hur mycket vi själva kan göra för att forma vår framtid.

Coachen Lotta Alsén och kommunikationsstrategen Emma Wistrand har gjort inspirationskort för detta.

På framsidan av korten står en mening som väcker eftertanke, till exempel: Jag tar ett myrsteg.
som sedan fördjupas då du vänder på kortet: Jag väntar inte på de rätta förutsättningarna.
Jag skapar dem här och nu.

image28

Här är ett av 50 st kort. Fint tycker jag!

Inspirationskorten, som kommer i en fin liten box, är illustrerade av formgivaren Helena Lunding.
Korten kan beställas på: www.inspirationskort.se, pris 187,50 kr plus frakt på 40 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0