Frukost på bryggan

Jag blev så inspirerad själv när jag lade upp bilden på picknicken så jag ville lyxa till min frukost och sätta mig ute på bryggan och njuta av solen, fåglarna, båtarna och vågorna från vattnet.



Min frukost:


image47

Knäckemacka med cream cheese, kalkon, ruccola, ägg och avokao. Skål med härliga bär och jordgubbar! Jag tog lite mjölk till med det går lika bra med yoghurt eller fil oxå:-) Lite extra jordgubbar oxå eftersom de är så gott!
Att dekorera med lite blommor från trädgården gör så mycket även fast man ska äta själv, det bli så mycket mysigare och roligare att äta då:-)

Porslin: blått uppläggnigsfat från Mateus och vit tallrik från Åhléns. Duk/servett från Lexingtons nya sommarkollektion..

Appropå Lexington så har de öppnat butik på Birgerjarlsgatan vid Sia..Gå dit för man blir så inspirerad! Och de har jättetrevlig personal;-) Nu ska jag ut på promme! Hej så länge...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0