Igår var det min födelsedag

Igår vaknade jag upp med frukost på sängen och mjuka födelsedagspaket :-)
Solen sken in genom fönstret och balkongdörrarna som stod på vid gavel, trodde inte det kunde bli bättre men hela kvällen blev oxå så himla lyckad !

Efter frukosten tog jag en promenad och sedan var det möte och jobb fram till 15.00
eftersom jag fyllde år så var jag tvungen att fixa inför kvällen då jag hade middag.




Lite bilder från mitt födelsedags party:


image97

Marinerad kycklingfilé på spett, grillat och sen in i ugn. Tapenad och miniknäcke mm..





Carpaccio

image98

Bresaola, mixad provence sallad, fetaost, pinjenötter, olivolja.




Småplock:

image100

I småskålarna; Jätteoliver i olja, soltorkade tomater i olja, homous, Café de Paris sås, kronärtskockshjärtan, cachewnötter, miniknäcke & tapenad (ej med i bild).





Ljummen sallad

image101

Mixad sallad Provence, grillad Hallomi, broccoli, avokado, cocktailtomater, sockerärtor, grillade
majskolvar, sparris, champinjoner.




Efterrätt:


image102

Chokladpudding och vaniljkräm varvat om vart annat, banan, jordgubb, hallon och så minichokladkulor med daim.
Helt galet gott!!!!!!


Jag vill passa på att tacka alla för en helt fantastisk födelsedag, att så många kom och för all hjälp med maten då min tidsplanering inte riktigt höll. Tack söta för alla fina presenter. Ni har verkligen anammat mitt stora intresse för mat, skönhet, hälsa mm:-)

Puss på er!


Alla mina fina presenter:

  • Tygservetter flera olika från Lexington
  • Inspirationsbok från lexington
  • Ögonmask med essentiella oljor från Thann.
  • Bubbelbad från Thann.
  • Prenumeration på ToppHälsa
  • Doftljus
  • Gi in the city boken
  • Blommor, mina favoriter Pijoner.
  • Vinglas i plast till alla härliga picknickar i sommar, Lagerhause.
  • Hjärtformade drinksugrör i stål till alla partys, Lagerhause.
  • Supersöta blommiga underkläder (HM) som jag kan strutta omkring i sommar.
  • Gästhanddukar, Lexington.
  • Pläd i bomull, Lexington.
  • Tunika med röda korsstygn från Lexington.
  • Fina myskläder från Massimo Dutti
  • Resa till Barcelona med min älskling på fredag
Listan är ju sååååå lång, tänk vad härligt och lyxigt det är att fylla år!



Nu ska jag ut runt djurgården och gå av mig lite chokladpudding från igår..



Kommentarer
Postat av: Erika

Damn vad gott det såg ut! Skickar en kram i present till dig, och gratulerar både till fin blogg och ännu ett år!

2008-05-28 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0