Ingen har väl undgått mirakelcrèmen från No7?

No 7
Jag fick serumet i julas av min mosters man, alla kvinnorna i släkten fick en varsin tub, hahaha, ser vi så hemska ut tänkte jag en kort sekund men han var bara snäll och tänker långsiktigt.....eller hur?? Han vill bara att vi ska förbli lika vackra förevigt...

Att den peptidbaserade produkten är ett serum som ska kombineras med en crème var det dock inte alla som förstod. (Typ jag!) Jag tänkte äsch sånt skriver de jämt bara för att sälja mer...

Seriens alla sex samverkande produkter : Kroppsserum, ansiktsrengöring, ögon-, dag- och nattcrème, kostar 125-445 kr.

Hur som helst så har jag nu bett min vän som är i London att köpa med hela paket.
..jag måste ge det en chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0