Lunch på Lisa på Torget

Idag var det inte bara min söta kusins födelsedag utan även mors dag. Detta firade vi alla tillsammans med lunch på Lisa på torget.. Det blev en sån där perfekt söndag. Typiskt att jag glömde fota min tallrik men jag åt en ljummen kycklingsallad med fetaost som var väldigt god och vilken jag rekommenderar varmt.

Efter lunchen blev det en runda på stan för att sedan gå hem och städa lite inför i morgon då det är min tur att fylla år. Då blir det födelsedagsmiddag hemma, tre rätters.. Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska servera men det kommer jag nog på i morgon...





SÖNDAGSMIDDAG

Detta lagade älskling till middag ikväll:


image96

Marinerad fläskfilé med mixad sallad, avokado, tomater och mozarella. Till detta lite Café de Paris sås.
Marinaden gör fläskfilén saftigare och köttet mer mört.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad duktig du är! här får man massa inpiration!! Kramizz

2008-05-25 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0