Lunch torsdag

Idag så gick vi ut och åt lunch. Jag har de senaste veckorna försökt ha med mig egen luch eller lagat lunch hemma, då vet jag vad jag får och det känns bra. Men idag gick vi till ett Café/ lunchställe som heter Cream, på nybrogatan.

Vi stod länge och försökte välja bland menyn, då det fanns så himla många goda alternativ, men till sist så blev det en kycklingsallad. Jag bad dem ta bort potatisen och istället lägga till extra sallad, vilket gick bra!


Wow vad god sallad!!!!

image68

Kyckling marinerad med ingerfära, honung mm, blandsallad, spenat, cocktailtomater, halomiost,
rödlök, jätte god dressing som jag inte riktigt kunde få kläm på, tror det var yoghurt, vitlök, krydor mm och
balsamcream. Kanske dålig beskrivning men den här salladen var såå värd varenda krona!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0