Lunch

image77

Grillad Kyckling och kalkonfilé skuren i skivor. Grillmixsallad (färdig i pås), Scrambled eggs, avokado, keso, cocktailtomater, kronärtskocka.




MELLANMÅL:

image78

Tallrik för fler personer: Jordgubbar, passionsfrukt, röda kärnfria vindruvor, vattenmelon, blandade nötter och lite cocos flan.



MIDDAG:


image79


Hamburgare utan bröd:-9  Burgare med fetaost 10% och massa kryddor, stekta färska champs, mixad sallad (färdig provence), avokado, gröna stora oliver. Tomatsås m basilica och en klick gräddfil. Så himla gott, jag blir nästan hungrig igen nu när jag skriver detta....


Skönt! Nu är jag ikapp! Det har hängt över mig i flera dagar att inte kunnat uppdatera min älskade blogg..
Promme i morgon, så håll tummarna för att solen skiner.

Just det, i morgon kväll ska jag testa Zonterapi, någon som provat??

Ska bli väldigt spännande, jag kommer rapportera på bloggen hur det gick så vi hörs im!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din mat ser jättegod ut!

2008-05-21 @ 15:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0