lunchtips

Pilates e så bra! Ja, nackspärren är nästan veck så jag gick ändå:-)

Jag vet att ni är många som inte riktigt tycker att Pilates är träning för att man inte "svettas" men den tar så himla bra på dina muskler i kroppen. Du får långa slanka muskler vilket är snyggt och akta er för vilken mage man får:-)

Man blir smidig och om man har problem med ryggen så är detta en av de bästa träningsformerna.
Och enkelt att träna hemma oxå. För nån månad sen köpte jag en pilatesboll,
ok, jag använder den inte varje dag, den står mest och ser fin ut i ett hörn, tack för att den är lila och matchar inredningen.. men den är KUL när jag väl använder den!

Oavsett så vill jag bara säga att Träning i alla dess former är A och O i jakten på den perfekta kroppen,
inte att svälta sig! Ät nyttigt men ändå gott:-)

Här ett litet lunchtips:

image21

Härlig och snabb sallad med Bresaola, rostbiff, stekta champs, avokado, keso och jätteoliver med kärnor.
Ringla över lite olivolja, krydda med dina favo kryddor och strö över lite pinjenötter om du har,
mina var slut idag...



Jo en annan sak som gjorde mig glad igårkväll för utom vetekudden var han komikern Pablo Fransico,
med showen Ouch! gick på kanal 5 väldigt sent. Älskling låg bredvid och försökte sova och jag
bara skratta och skratta, han e så kul!

Gå in och kolla klipp från igår om det går:-) Ett litet tips bara!

image20

Pablo Fransico, Ouch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0