Nackspärr hela dagen...

Jag har haft nackspärr sedan i går morse...för mycket bloggande kanske, nje inte riktigt men det kanske har att göra med att mitt headset gått sönder till min mobil. Jag är nämligen för lat för att gå och köpa ett nytt så istället har jag en ny gammal vana att när jag pratar i mobilen så kniper jag ihop den mellan örat och axeln,
ni vet så där skönt och avsläppnat som bara proffs kan göra ;-)

Fjanteriet har tagit ut sin rätt....och jag mår sååå dåligt av detta...skona mig!

Som tur är hittade jag just fram en alla hjärtans dag present från min älskling, från sist jag hade nackspärr...
Tänk vad bra killar är ibland och på alla hjärtansdag av alla dagar!

Vetekudden är från designsverige.nu och ska in i micron i tre minuter..

Wow, den e så skön! Ok, sitter just denna sekund och väntar på ett under...........come on vetekudden!!
Ok jag ger det tills im, bara jag är bra tills kl 11.00 för då är det Pilates och det är en helig timme för mig.

Jag får nog smörja på lite zon från apoteket och ta ett piller eller två oxå innan jag går in i sängkammaren om det ska bli bra stämning här hemma igen..

God natt allisammans!

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0