Onsdag eftermiddag



I morse träffades jag och I utanför min port för att gå morgon promenad med vovvarna, solen sken ett tag men sedan blev det kallt, å så kallt det blivit!!

Man blir så lätt bortskämd! Så fort man får lite sol så förväntar man sig att den ska skina varje dag...om det ändå vore så... Min kusin ringde mig nyss och berättade minsann att det skulle bli ännu sämre väder och vi som tänkt åka till landet i helgen...

....Fast det gör inget! Jag tycker att det kan vara mysigt att bara komma bort från stan och ta det lugnt, eller förresten lugnt bli det nog inte för vi har bestämt oss för att måla om invändigt nere i badhuset och det ska bli kul!  Annars kan jag tänka mig att baka,  har några bra GI recept på bröd mm som vore kul att testa! Kanske nåt för er oxå?


Mellan alla mail och telefonsamtal med kunder idag så slängde jag ihop lite lunch, blev lite ihopplock från den grymt goda middagen igår. Den gick väldigt snabbt både att göra och att äta:



image64

Strimlade biffen från igår och bytte ut Chévre osten till feta ost.


Kommentarer
Postat av: S

så gott med feta ost =)

2008-05-14 @ 17:33:39
URL: http://fiiab.blogg.se
Postat av: Cajsa

Hej du!
Titta gärna in på min nya, fina blogg:)

2008-05-14 @ 17:36:48
URL: http://theoddity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0