Passenheten

I morse åkte jag iväg för att fixa ett nytt pass på passenheten som ligger på kungsholmen.. Grymt irriterande att behöva göra ett nytt pass då jag tappade mit t på flyget från CPH i mars. Det sjukaste är att de ringde mig och sa att de hittat mitt pass men det var för tre månader sen och jag har varken fått det hemskickat eller kunnat komma i kontakt med personen som ringde mig...Detta resulterade i ett rosa pass i april och nu ett nytt..Fult blev fotot oxå..men..


image85

Café Hilma & Sofia, adress: Bergsgatan 31, Kungsholmen

Under den långa väntetiden så hittade jag ett urgulligt Café mittemot. Jag gick egentligen in för en take away te, men kom även därifrån med en smörgås...

Inte vilken smörgås som helst måste jag säga! Brödet var himelskt gott! känner nästan smaken fortfarande och hon som äger cafét hade alldeless rätt när hon sa att man inte vill ha nåt annat bröd efter än detta. Jag kommer absolut återkomma till detta lilla mysiga Café. Vad jag förstod så är allt ekologiskt och Fairtrade så långt det går.
Det gillar vi!

De har brunch på helgerna, nåt som jag kommer testa! Det finns GI sallader oxå på luncherna:-)

image86

Den berömda mackan! Ser inte lika go ut på bilden kanske men i verkligheten, mums!

Ett plus för söt logo och förpackning oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0