Så var det promenad igen

Nu ska jag ut och gå runt djurgården igen, ja det är sant, idag blir det min tredje gång, och det känns helt overkligt!

Jag måste bara tacka för alla inlägg på min nya blogg, så kul!! Tack för tipset med rött te:-) det hade jag totalt glömt bort men det står fint i mitt skafferi det oxå...

Jag måste bara tipsa om ett piller som hjälpt mig den senaste vecka...kanske är det jag som inbillar mig men mitt sötsug är nästan helt veck!!

Liposinol heter det och skall dämpa sötsuget, göra en smalare och hålla vikten, jippi!! låter lite för bra eller hur? men jag köpte det på apoteket så då borde det vara ok..Vi får se.. Hur som helst här e förpackningen:

image16

Nu ska jag ut och träffa min vän som väntar vid bron, men här kommer ett middags tips:

Italienska Köttbullar med feta ost 10% och tomatsås med herekuverts och provansk sallad och cocktail tomater till, och glöm inte avokadon, det är favoriten hela dan! Gör senapsdressingen med timjan, olivolja och linfröolja. Lite pumpafrön på toppen oxå...mums

555082-15


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hurtbulle :@

2008-05-05 @ 20:05:25
Postat av: Jenny Rathje

Jättebra blogg =) Liposinol ska jag oxå prova!! Men jag hittar ingen info om dig, vore kul o läsa lite om vem bloggarn e själv ju o lite snygga bilder på dig =) kram kram

2008-05-05 @ 20:42:02
Postat av: gackin

shit pommes frites, vilken fin blogg!!

kommer verkligen att läsa denna!

2008-05-05 @ 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0