Torsdag

I morse gick jag upp vid halv åtta för att sedan sticka iväg och hämta mitt nya pass tills imorgon. Det jag inte tänkte på var att det var statsbesök idag och att det skulla bli totalt kaos i trafiken. Detta märkte jag dock av när jag åkte fram på Strandvägen och sedan stod helt stilla i 20min utan att ens komma fram till Dramaten......om jag var arg?! Eh ja....jag höll på att tappa det totalt...varmt var det oxå.

....det slutade med att jag åkte till kontoret och sedan efter min Pilates fick ta cykeln till kungsholmen istället.


Hur som helst så blev mitt pass hämtat, vilket jag fruktade inte skulle ske. Sen att jag ser tjockare ut än vad jag är på kortet och att jag gapar gör väl inget. Ska bara ha det i tio år tills det går ut.


Efter passet så gick jag till Hilma &Sofia och köpte lunch:-)


image110

Kycklingfilé i skivor med dinkel, rostade grönsaker, mixad sallad, gurka, kidneybönor och dressing.
Synd på den något överkokta dinkeln, annars var salladen väldigt fräsch och god.



Middag körde vi ute i det fria ikväll...
Humlegården på en filt, take away från Pascha deli. Var så hungrig att jag totalt glönde fota maten men det var jätte gott. Oxfilésallad med homous.


image111

Ingen bild på maten tyvärr men en på humlan kl. 20.00... Gud vad härligt väder!
Så passa på att göra saker nu på kvällarna, en spontan picknick är bara ett alternativ som är mysigt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0