Var på Zonterapi igen på CHI, Narvavägen...

Härligt att få pyssla om sin kropp! Det gör många alldeless för sällan....
Men om du funderar på att gå på tex zonterapi så tycker jag att ni ska gå till CHI,
jag gick min andra gång i veckan och ska gå min tredje nu på måndag jag är så nöjd!



Hela väggen fylld av olika produkter. Mycket ekologiskt och spännande nya märken. Nästa inköp här blir till min DETOX när jag kommer hem från London.



Här inne är det behandlingsrum, alltid avkopplande med tända ljus och skön musik!



Älskar det här bordet alltid fyllt med frukt och nötter när man kommer plus gott te!



Här köper jag mitt PUKKA te, som jag för övrigt dricker galet mycket av nu för tiden!
Så fina förpackningar..


Fint i skyltfönstret, Ekologiska produkter gillar jag!..... Kan bli många bra julklappar! Jag vill ha den stora burken!



Alla möjliga Weleda produkter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0