Wow att man kan vara så här strssad...

Känns som jag håller på och tappa det...gör tusen saker på än gång och är helt  uppe i varv..hm inte bra att stressa så här..men.. det är värt det om man får åka till London vilket jag ska nu i kväll:-) med mamma, ska bli så himla mysigt, vi ska bara mysa omkring, i regnet, hahaha....och kolla julskyltning, jippi!

Men om ni undrar så är det därför min blogg varit dåligt uppdaterad de senaste dagarna, känner mig rådålig för det sorry!
 men då blir det mer till att kolla på när jag kommer hem.. för jag har i alla fall laddat över alla bilder från i veckan:-)

Jag ska INTE tappa eller bli bestulen på min mobil på denna resa igen, jag ska verkligen hålla kollen:-)


Ha en fortsatt trevlig vecka och helg!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0