Hej alla söta!

Jag känner mig som den slarvigaste i hela världen! Jag blev av med min mobil i London:-(
IGEN!! Orkar inte! Det är tredje gången jag tappar/blir av med den i år.....
Och nu blev jag faktiskt helt knäckt...Alla fina bilder från London och Malmö är borta..

Så därför måste jag tyvärr göra er besvikna genom att inte kunna lägga upp något från London el Malmö...

Men jag ska dit igen den 27 nov så då får jag göra ett nytt försök!


Hur som helst så var resan fymt lyckad, det toppenväder, 17 grader varmt och strålande sol, vi åkte cab och lyssnade på favo låten Viva La Vida med Coldplay, så himla härligt, fick vårkänslor igen, vemj kunde tro detta i oktober!

Vi åt fantastiska luncher, bla på en restaurang som heter JAKS (walton street) med hemlagad organisk mat.
Stället är precis ett sådant som jag skulle vilja ha om jag fick göra nåt sånt...Vilket jag någon gång i framtiden absolut kommer att göra, det är ju en sidodröm jag har..

Jag längtar redan tillbaks, tack L & L för er gästvänlighet och lilla L för en kul inflyttningsfest och nice lunch på Jaks:-)

Många L nu, hahaha......men det är faktiskt tre olika vänner..

här kommer förresten ett gott lunchtips från lilla söta L..


Gambassallad, vitlök och chillifrästa gambas med mixsallad..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0