Inspiration från LEXINGTON

Idag gick jag förbi en av mina favobutiker Lexington (Birger Jarlsgatan) och Wow vilket skyltfönster min vän J hade gjort..... Jag är så imponerad!!! Jag fick sådan inspiration! Ville direkt hem och fixa...Hur härligt är det inte med pumpor!? Visst är dem fina! Tänk er att ha en riktigt stor fest i helgen med fin dukning, huset pyntat med pumpor och ljus och så halva
Lexingtonbutiken förståds:-)


Slut snackat, här kommer lite inspiration, ENJOY!


Utanför butiken..


I skyltfönsttret.....kolla in höbalarna!!! Man kan sitta på dem! Ballt:-)



I skyltfönstret... Härliga höstlöv och pumpor...


I skyltfönstret, härlig dukning...

Nedan inspiration från LEXINGTONS inspirations bok för höst och vinter...
Jag vill ha den boken sååååå mycket:-) Give it to me!

Kolla in den här grusgången, visst ser det mysigt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0