Topp Hälsa

Jag fick en prenumeration av topphälsa av min vän A i födelsedags present i våras och jag blir lika glad varje månad som den kommer i brevlådan....jag brukar försöka att spara på att läsa den fram tills helgen...det är så mysigt att äta god frukost i lugn och  bläddra i tidningen i lugn och ro...

Men....jag kunde inte riktigt hålla mig så jag började läsa lite smått i går kväll och då skrev inledaren om fasta bröst,
så här kommer ett par enkla tips för att hålla formen, på brösten 4-ever:-)

- SÄTT IGÅNG BRÖSTCIRKULATIONEN med EX yoga FÖR BRÖSTEN..
- DUSCH DEM KALLT
- SMÖRJ IN MED MANDELOLJA VARJE MORGON

Nedan har ni 4 yoga övningar för bysten... ENJOY!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0