DIVOTTI, lunch..


DIVOTTI ligger på Birger Jarlsgatan, serverar italiensk mat, mycket pastarätter,
som såg ruggigt goda ut om man vill ha det, men jag valde deras hälsosallad
då får man välja alla ingredienser sjäv, så fräscht! Ta med kostar 70:- och sittande 79:- tror jag :-S
Bra priser om man jämnför med andra cafeer i närheten:-) Mycket trevlig personal oxå!
Varning för megalång kö vid lunchtid...



Här ser ni min häsotallrik:

Jag valde lax, quinoa, ägg, kronärtskocka, sallad, soltorkade tomater och
ajvar (paprikaröra)
.





Kommentarer
Postat av: zara

Jag har ätit på divotti sedan de öppnade, jag blir nöjdare och nöjdare för varje gång,

ABSOLUT STANS BÄSTA LUNCH PALACE

2009-12-03 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0