Göteborg here we come..

I hope!
I morgon måste jag och min kompanjon I, till Göteborg på jobb, Vovvarna ska med, det får jag inte glömma..
Problemet är bara att vi tänkte köpa våra biljetter på tradera, där man kan vara med på budgivning av SJ biljetter och om man har tur få dem sjukt billigt! Nackdelen är att det oxå är sjukt jobbigt då budgivningen slutar kl 02.oo i natt, suck och snark!
Är det värt det!?

Jag som så lätt blir orolig oxå kan inte släppa tanken på att, tänk om vi inte får tag på nån biljett!?

Hur som helst så ville jag bara säga att jag eventuellt kommer vara bortrest och därför inte kommer uppdatera bloggen föräns jag är tillbaka. Då förhoppningsvis med lite bilder av mat mm från GBG..



Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0