Söndagsklubben

Åh härliga söndag! Eller inte!
Tycker ni om söndagar? Jag har alltid haft lite svårt för dem. När jag var yngre så hade jag alltid ångest inför måndagen och skolan... Idag tycker jag mest att dem är tråkiga och får lite söndagsångest utan någon speciell anledning.

Men det skall inte bli länge till! För i går var första tillfället för söndagsklubben. Vi var 18 personer som åt middag på restaurang Fondueboden.  Det serverades köttfondue med massa grönsaker och saligt många röror, så gott men oj så mätt man blev. Nyttigt är det iallafall så länge man håller sig ifrån den bakade potatisen el pommes fritesen. Eller eftrerätten, som jag tror alla körde på inklusive moi: Chokladfondue.
Massa goda frukter som man fick doppa i varm choklad och så glass till för den som ville.

En riktigt lyckad kväll med andra ord!
Så ett tips för er som oxå har söndagsångest eller tristress. Starta en söndagsklubb!


Om ni är sugna på att äta fondue så boka bord på FondueBoden, alltid fullt så boka i tid!

www.fondueboden.se




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0