Strängnäs


Idag så bilade jag till Strängnäs för ett möte med en butik. Jag slogs av hur vackert det var nere vid vattnet med alla gamla hus. Nästan så jag skulle kunna tänka mig att bo där:-) Efter mötet åkte jag vidare till Flen för att se om det kunde finnas någon intressant butik där...men där dog all min inspiration och glädje på 2 sekunder. Så himla tråkig stad! Förlåt men jag tyckte verkligen det! Snurrade runt lite vilsen med bilen, frågade några tuffa rockare om vägen (lilla M gillade inte killarna utan skällde ut dem rejält) och sedan var jag på väg tillbaks till Strängnäs för lunch och sedan Sthlm.

Hatar att det till 99% blir dålig lunch när man är ute och bilar. Bara MacDonalds eller korvmojar överallt :-(
Suck! aja, det fick tyvärr bli en Ceasar sallad på Gyllene måsen (Mac Donalds)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0