TRIMGRIP

Först vill jag bara säga att min nyfunna vän L är så gullig! Jag fick ett par TrimGrip av henne igår:-)
För de som inte vet så är TrimGrip tyngder som man håller i händerna när man promenerar för effektivare träning.

Jag kan bara säga:
L, vad är det för något du givit mig!!!!?? Jag blev helt paj efter att gått halva varvet runt djurgården!!
Efter hela varvet stapplade jag hem helt svag i kroppen för att ta en dusch.. (och det är INTE vanligt!)

Om jag säger så här; -Jag kommer vara såååå i toppform om ett halvår om jag fortsätter med dessa grips, vilket jag absolut kommer göra! Dem är snygga, diskreta och så sköna i handen!

Om någon undrar vart ni kan köpa dessa så tror jag faktiskt att L säljer dem, eller om hon gjorde det förut, hon ska nämligen flytta till London nu och plugga... Men jag återkommer i så fall med info om hur mycket dem kostar mm:-)

L, saknar dig redan här hemma i trappen! Ha det såååå härligt i London!


TrimGrip med väska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0