Varför tar alltid alla krämer mm slut samtidigt!!?


Igår kändes det som om jag blev helt ruinerad! Varför ska alltid alla ens produkter ta
slut samtidigt! Jag blir galen! Försöker alltid hålla ut så det inte ska bli så dyrt men det är nästan helt omöjligt.
Jag kan inte vara ensam om detta! Eller? Det suger att vara tjej, eller jag menar nog mer att det är så dyrt att vara tjej;-)

Hur som helst så köpte jag:
Aquasource från Bioterm (bra hudkräm om man är yttorr i hyn)
CLARINS för rengöring (ej uttorkande och spec för känslig hy)
CLARINS primer, (skall ge en gämnare make up plus fylla ut fina linjer) Vet ej om det kommer funka men men..
OLIV, ansiktsskrubb (1-2 ggr i veckan) Bra för att få bort döda hudseller mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0