Flygresan till Miami m mellanlandning NYC


Flygmaten Sthlm-NYC: kyckling m ris och sallad, helt ok om jag visste vad jag skulle få på de andra flygen..


Katastrof:

8,5 timme till New York och inga tv-skämar funkade på hela flygresan, panik, var så himla rastlös.
M låg och sov i stort sett hela resan, själv kollade jag på film på M´s Iphone, miniformat men bättre än ingenting!




Å hur vackert är inte det här!?


Lunch på flygplatsen i New York..
Någon som vet vad det där gröna sjögräsaktiga kallas för?
Jag bara ÄLSKAR det! Riktigt gott för att vara flygplatsmat..



Vi hade några timmar att ta kol på flygplatsen så vi satte oss även på en trevlig vinbar...
provade ett gott vitvin och åt massa oliver...Dem där pyttesmå är så himla goda.
Gick även igenom alla tips om Miami som vi fått från våra gulliga vänner. Här håller jag i Söta Annas lista,
inte dålig!:-)

Kommentarer
Postat av: Jeanette E

Hej! Å vad härliga bilder från miami! På east finns sesammarinerade wakamealger som ser ut som dem på bilden, de är urgoda! Kram

2009-04-20 @ 00:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0