Dag 2 restaurangen/ett gammalt kök

Andra kvällen var vi på en jättecool restaurang som var ett gammalt storkök. 
Man satt liksom i köket:-)



Här, en av kockarna som lagade maten framför några av de andra gästerna....



Här blir det råbiff, som helt klart var specialitén!




Det kändes verkligen som om man var i ett gammalt kök, ser kanske inte så fancy ut med oj så gott det var!!!


Råbiff med sallad...

Jag åt en god fisk, men tyvärr kan jag inte lägga upp bilden då det inte blev någon bra bild. Det som överraskade mig var att fisken var hel, med skinn, ben, huvud, ja allt kvar....så var det även för Pernilla som tog fisk när vi åt lunch... Vet inte varför men de kändes så okultiverat....ja vet, jag e sjukt töntig nu...men jag e så van vid fileér:-)  hahah... men nu vet jag att jag även klarar fisk med ben, trots alla som fastnade i halsen...


Ute i köket...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0