Kokt torsk med grönt och guckakeso

Vilken Fiskvecka det blev! Tror jag har ätit fisk både till middag och lunch nu i 4 dar.. men jag var tvungen, hade så ont i magen... Svårt de där med vitlök och lök.....Försöker alltid vara på min vakt men det finns ju överallt känns det som...
Tyvärr så räcker det med en måltid med vitlök och sen har kramper i magen i minst vecka... Tuff Life;-)

Så här kommer lite kokt torsk för alla mjukisar:-) 

Fräscht, nyttigt, snällt mot känsliga magar och enligt mig himlans gott!
Guckakeso: keso och mosad avokado i en röra med lime, salt och peppar.
Broccoli, spenat, groddar, oliver, massa goda kryddor, Pumpaolja (sjukt god, påminner om balsamvinäger i färgen)
Och  så lite Raps och linfröolja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0