Rehab på landet

Jag älskar att vakna ute på landet. Idag går jag upp och släpper ut lilla mowgli, som alltid och då menar jag ALLTID skäller ut hela grannskapet efter noter... Jag lagar en god frukost, som varieras av allt från scrambled eggs, gröt, smarrig smörgås på grovt bröd och te eller turkisk yoghurt med massa bär och nötter...Frukosten är utan tvekan ett av mina favoritmål på dagen och jag är alltid vrålhungrig när jag vaknar...

Jag äter frukosten i lugn och ro...God morgon TV får gärna vara på i bakgrunden. Bläddrar i olika magasin och skvallertidningar som jag alltid köper med mig. Solen skiner idag och det är vitt ute, stilla och vackert. Bara en fågel hörs. Det är bara vi här och jag trivs som fisken i vattnet...

Klockan börjar närma sig tolv. Älskling vill alltid sova länge och ända sättet att få upp honom på är att bjuda på en smarrig frukost. Så får det bli, det är han värd:-)

Resten av dagen myser vi bara. Läser, kollar film och äter god lunch.  Skulle gärna gått ut på långprommenad men eftersom jag är fökyld och hjärtat har fått sig en lårkaka på träningen så blir det ingen:-(....ja, jag har aldrig kommit i kontakt med en sådan skada så jag kan inte förstå vilken smärta det medför men jag måste då säga att jag vill INTE få en lårkaka i födelsedags present:-)


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hårt liv du lever :) Kram Trollis

2009-03-01 @ 00:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0