I´m Back!

Gud så länge sedan jag var inne på min blogg, känns jättekonstigt! Jag har saknat det så mycket men samtidigt har det varit skönt att vara lite ledig oxå från datorn....
Jag har så himla mycket bilder. Från jul, nyår ja hur mycket som helst. Men frågan är om det är så kul för er att se julbilder nu!? Så himla typiskt....äh! Ni får se dem nästa jul istället, hahaha!! För nu vill man ju ha vår!:-) Eller!?

här kommer lite mixade bilder...

Kycklingfilé m sås & sallad..




Kycklingfilé m avokadosalsa, Crema di Balsamico hallon, senapsdressing, blue cheese..




Äggröra med hackad spenat (fryst). Zuchini och gul cocktailtomat...



Bresaola (torkat oxkött) pinjenötter, ruccola, stora kapris, olivolja, parmesan, pesto.
Papptallriken blev över från nyårsmiddagen, skönt att slippa disk ute på landet och så är den fin:-)


Choklad från Chokladfabriken fick vi i present på Nyårsfesten... 
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0