min musarm

Många av er undrar nog vad 17 som händer med min blogg och min musarm....Det hemska är faktiskt att armen e skit:-(
jag har varit hos en naprapat 5 gånger nu och den e fortfarande dålig, gör skitont just nu när jag kör pekfingervalsen....

Min krafter har jag fått lägga på jobbet då jag måste jobba på datorn så jag har varit helt färdig i armen när jag slutat..

vill så gärna uppdatera bloggen, bilderna staplas på hög i både datorn och mobilen..

Lovar att krya på mig och snart lägga upp allt jag har..


Hoppas det är bra med er i alla fall:-)


Kommentarer
Postat av: abosco

Hohooo, mer inlägg - jag saknar dig!

2009-08-18 @ 09:08:30
URL: http://abosco.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du lagt ner den här bloggen?

2009-08-23 @ 21:20:10
Postat av: karin

Hej!

Jag har också IBS och jag såg att du skrivit om Maguar, det var en underbar produkt tyckte jag, men så vitt jag vet tog de bort den ur sortimentet. Vet du hur det blivit nu? Om den går att få tag på?

2009-11-22 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0