Garden i Sickla

På Garden i Sickla sitter man i trädgårdsmöbler och äter sin lunch eller dricker
afternoon tea. Dem har en meny för afternoon tea och då ingår en buffé med 
kakor och skones för den som vill:-) Det känns vårigt även fast det är iskallt ute, 
kanske har det med att göra att dem har en blomsteravdelning som doftar 
och ger energi ute i serveringen...



Min lunch på Garden i Sickla. Förutom att det var ett urhärligt ställe så var det grymt god mat!
Jag tog en sallad med gravad hälleflundra (har jag för mig:-S, det var ju i helgen och minnet är bra men kort:-) Har aldrig ätit det förut men det var grymt gott! När jag först frågade om hur det smakade så kom kocken ut och sa att på restauranger tar den 250kr, så gott är det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0