Tacos en klar favorit!

I onsdags kväll blev jag bjuden på tacos hemma hos Jennie och Nisse.
Hur gott är tacos på en skala från 1-10? Sjukt gott enligt mig och många andra. Skulle nog sätta en 8a faktiskt! Kan liksom inte tröttna på det. Det är en ny spagetti och köttfärssås för mig.  Alltså om man ska jämnföra det med nåt som jag var tokig i som liten. Men sedan jag blev tillsammans med älskling så har jag inte ätit köttfärssås en ända gång, då han får kväljningar av blotta tanken trots mina övertalningsförsök. Jag är övertygad om att det måste ha nåt med barndomen att göra. Antingen måste "svärmor" lagat så mycket köttfärssås att de sprutade ut genom öronen, eller så var det skolan som förstörde upplevelsen. För hur många gånger har inte det hänt!? Allt var så smak och färglöst.

Något jag däremot fått svårt för är: Lappskojs, kalvsylta, leverbiffar, köttfärslimpa osv efter alla skolår. Jag tom fejkade att jag var vego ett tag, hahaha, gud vad jag och mina vänner höll på! Ok, nu vet jag i och för sig att skolmaten blivit mycket bättre sedan jag gick i skolan men ändå, ni förstår..

Blir tyvärr ingen bild på den goda tacosen eftersom det inte funkar att ladda upp just nu....eller den senaste timmen....Men det är ju inga konstigheter, börjar bli van:-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0