Tallin

Tyvärr blev det inga roliga bilder från Tallin...Det var en jobbresa med väldigt tight tidschema.  Det jag hade velat lägga upp är bilder på restaurangen som jag var på i torsdags kväll. En sushirestaurang som ligger nere vid vattnet. Tänk er en jättelång sandstrand fast med massa snö...Ganska cool utsikt! Jag åt en fantastisk laxsallad. Laxen var inbakad i sjögräs, såg ut som sushirullar fast den var ugnsbakad. Så himla god! Måste försöka mig på nåt liknande nån gång.

Annars så var det inget annat kul att fota.. Åt frukost (en mini yoghurt) sedan direkt till mötet som började 6.00 svensk tid.....blev varken bjuden på te eller fika under hela mötet.... Tur att jag hade med mig eget vatten, haha..
Sedan flyg hem igen vid kl ett....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0